Forum www.wfbsb.fora.pl
forum suskiego klubu fantastyki,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wfbsb.fora.pl Strona Główna -> Rejestracja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daga Debinska
Rudy herszt na rudym dziku



Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:44, 07 Paź 2010    Temat postu: Regulamin forum

1. Każdy użytkownik forum zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i jego przestrzegania pod groźbą zakazy pisania na forum.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp.).
Na forum zwalczamy wszelkie przejawy piractwa tj. nie umieszczamy linków/ofert do programów komputerowych/ książek itp. które pochodzą z nielegalnego źródła i nie mamy do nich praw autorskich.

3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.

4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.

5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

6. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

7. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).

8. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość), nie może być obraźliwa.

9. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen publicznie.

10. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

11. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).

13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).

14. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

15. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń

16. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.

17. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu (za wyjątkiem pytań do działów bez przydzielonego moderatora).

18. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.

19. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

20. Ważna uwaga dla osób, które dokonują rejestracji: Rejestrujemy się TYLKO swoim imieniem i nazwiskiem.


II. BAN


1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

3. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

4. Osoba, która po raz piąty złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum lub zbanowana na okres czasu ustalony indywidualnie do każdego przyadku.

III. MODERATORZY

1. Moderatorzy w szczególności zobowiązani są do przestrzegania regulaminu.

2.Osoba posiadająca ostrzeżenia, które nie zostały wyjaśnione, nie znająca się na temacie działu lub w jakiś sposób łamiąca przyjęte zasady nie może zostać moderatorem.

3. W chwili gdy dział potrzebuje moderatora, administrator ogłasza to na forum i wybiera kandydata ze wszystkich chętnych.

3. Moderatorzy ustalają z administratorem ewentualną potrzebą wyłączenia opcji edycji postów dla członków w ich dziale.



IV. ADMINISTRATOR


1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat poprzez wiadomości prywatne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Daga Debinska dnia Wto 17:32, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wfbsb.fora.pl Strona Główna -> Rejestracja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin